diumenge, 13 de juny del 2010

EXERCICI DE NETEJA

Posa't dempeus a l'habitació on vagis a treballar, i dius en veu alta:

Demano a la Flama Violeta que es posi en acció dins, a través i al voltant meu en un radi aproximat de tres metres en cada direcció. Elevo les meves mans i demano al meu Jo Superior, a la meva Presència Divina, que habiliti les meves mans amb el poder purificador de la Flama Violeta.

Visualitza a les teves mans dues flames violetes o sent la calor a les teves palmes.


Ara passa les teves mans des del clatell, passes per davant de la cara i vas baixant fins als teus peus. Ara puges per la part d'enrere del teu cos. Visualitza les teves mans com a gegantins imants atraient cada electró de negativitat existent al teu cos. Ara fas una escombrada amb la teva mà esquerra des de la teva espatlla dreta incloent braç i mà i en acabar sacseges les teves mans. Repeteix l'operació amb la mà dreta sobre el costat esquerre.

Repeteix tot l'exercici de principi a final quatre vegades. Una per a cada un dels cossos inferiors: físic, mental, etèric i emocional. Visualitza com aquesta energia és trasmutada per la Flama Violeta.

És recomanable realitzar aquest exercici tots els dies a fi de purificar-nos com a canal, evitant retenir energies negatives enganxades als cossos inferiors.