Alineament


Alineament: Estar en el centre

Consciència corporal.

L’única manera de transformar la realitat externa, és transformant primer la interna.

Per Magda Ninot Guitart.
Naturòpata, quiropràctica-osteòpata formada a l’Escola Inmaster, professora de ioga i meditació, experta en sanació psico-emocional (de l’escola de Ricard Montseny), coach de gestió emocional a nivell d’empresa, instituts i educadors-assistents socials.

En totes les edats es passen moments de confusió, dubtes, depressió, ansietat, acceleració i neguits. Problemes de conducta, emocionals o de relació, des de l’escola, institut, laboral i familiar. Avui més que mai, és encara més fàcil descentrar-nos i entrar contínuament en conflicte. Ara és important ser conscient cap on s’enfoca el teu pensament i la teva energia: Atraus el que irradies.




L’ALINEAMENT és el pas previ a qualsevol estat meditatiu, és la necessitat de fer neteja de tot allò que es va acumulant (pensaments – emocions - accions) i així poder entrar en un estat més tranquil, serè i equilibrat, on ets l’observador i creador. Està alineat és crear en tu UNA NOVA ESTRUCTURA forta i al mateix temps flexible, com el bambú. És aprendre a treballar amb una altra energia, l’energia de la FORÇA-SERENA. Amb molt menys esforç (màxim resultat), sense dividir-nos (incongruències), enfocats cap a un resultat (voluntat) i sempre atent (presència absoluta). Tot té un ordre, sense aquest ordre el resultat s’altera.

Programa:
ALINEAMENT:
  • Relax Físic
  • Calma Emocional
  • Enfocar la Ment
  • Posició observador-creador

L’alineament ofereix mitjans per a una nova comprensió d’un mateix i dels altres. Possibilita un canvi personal enriquidor i desvetllament del propi potencial.
L’ésser humà, embarcat en un constant procés evolutiu, necessita eines de desenvolupament, juntament amb la seva saviesa interior i el seu projecte vital. Només així serà capaç de fer-se càrrec, de forma responsable i autònoma d’ell mateix, de la seva vida i de les seves pròpies experiències.

Contingut:
Som un cos-ment que té la capacitat d’emocionar-se.
Alinearem tres estructures corporals com si apiléssim caixes. Cadascuna d’elles té unes competències molt interessants i efectives si les coneixes. El treball té també una doble funció, buidar allò que ja no ens serveix “fer neteja” i omplir-les de material, informació, experiències que ressonin, vivències que et toquin. Aquestes estructures-caixes passaran a ser un gran eix vertebrador, una nova estructura interior molt més forta i sòlida, un gran suport per sempre, perquè ho farem des de la comprensió, i des d’una fórmula simple i senzilla.
Diuen que és de savis fer fàcil el més difícil.
L’intel·lecte acumula informació, la intel·ligència natural és la que ens permet sentir les nostres vivències.
Des de la posició observador-creador no hi ha judicis, no hi ha crítica ni comparacions, ni tan sols hi ha expectatives. Aquí estic disposat a transformar en alguna cosa millor tot allò que em calgui, perquè aquí tinc el poder i la consciència.

Objectius:
  • Estar centrats per estar tranquils, serens, receptius i connectats al nostre ésser intern.
  • Estabilitzar els eixos corporals i els centres d’energia.
  • Prendre més consciència de què necessitem i desitgem realment.
  • Prendre consciència de quina és en tot moment la nostra actitud davant la vida. Què veiem davant de cada conflicte?
  • Aprendre noves maneres de gestionar-canalitzar-transformar les emocions.
  • Tenir bones eines davant qualsevol conflicte, canvi o repte en la vida.
  • Esdevenir molt més creatius i emprenedors.
  • Ser molt més tolerants des de les nostres limitacions-defectes.
  • Calmar l’excessiva activitat mental, reconèixer quina és l’energia de cada pensament i cap on s’encamina.
  • Reconèixer tot allò que ens limita (creences, mals hàbits, ignorància, pensaments negatius, destructius, limitadors).
  • Fer-nos més responsables i autònoms, per no dependre tant del que passarà (incertesa).
  • Treballar la voluntat com a element de transformació, el propòsit de la vida.

Opcions:
  • Classes personalitzades
  • Classes en grups reduïts