dimecres, 18 de febrer del 2015

MASSATGE TRADICIONAL TAILANDÈS ARA A HIDRAMAR

Benvolguts amics i companys del viatge,

Em plau i m'il·lusiona molt fer-vos saber que a partir d'ara podeu trobar a Hidramar una nova teràpia, que a mi personalment ja feia temps que m'inspirava en les meves classes de ioga i que a Igualada, que jo sàpiga, no tenia fins ara l’oportunitat de gaudir.

EL MASSATGE TRADICIONAL TAILANDÈS, també anomenat ioga passiu, és sens dubte un massatge integral, global i holístic, on tot es mobilitza i es posa en línia des del benestar: flexibilitzar, estirar, harmonitzar, desbloquejar i regenerar.

És una teràpia que ofereix grans beneficis per a totes les edats.

És una cura de tot el teu ésser físic i energètic.

És un regal pel teu cos, per la teva ment i pel teu esperit.

És també un regal per a tu i els teus, i a més ara pots gaudir-lo fins el 30 de març amb un descompte del 10% a partit dels 40 €. Aprofita-ho!

Trobaràs tota la informació sobre el massatge i els preus abaix.

Per demanar la teva hora cal que truquis a un d’aquests dos telèfons:

Mercè   625 57 08 38
Magda  600 74 39 60